Çevrimiçi Moderatör Listesi

Transformice Alıntıları


En Yüksek Dereceli Alıntıları Göster Alıntı AraKendi Alıntını Gönder
  1. Bu alıntı düşük derece nedeniyle gizlenmiştir. Görmek için buraya tıklayın.
  2. Oy Yüzdesi: 3

    [Turkmeydanii] gj nop :D
    [Conqaror] :D
    [Egano] gg pro
    [Demirelfatih] ismin türk gj diyonamk
    [Egano] ahahahahah

    Gönderen Egano - Yorumlar (0)
  3. Oy Yüzdesi: 0

    • [10:08] [Mektebfaresi] konuda hata var mı .d
    • [10:08] [Hergunbirmap] link
    • [10:08] [Mektebfaresi] http://www.transformice.com/forum/
    • [10:08] [Hergunbirmap] oha süper konu olmuş
    • [10:09] [Hergunbirmap] bayraklar falan var sub forum açmışsın konuya
    • [10:09] [Turkruzgari] oha konu değil forum açmış bildiğin hll
    • [10:09] [Zertd] Helal mekteb
    • [10:09] [Zertd] Nasıl yaptın
    • [10:09] [Zertd] Yararlı
    • [10:10] [Hergunbirmap] sabitlenmeli bence

    Gönderen Hergunbirmap - Yorumlar (0)
  4. Oy Yüzdesi: 0

    [Mecfrank] summer time sanden dinleyen tek kişiyim mk D:ADs
    [Boraq] o summertime sadness amq

    boraq benimm :D

    Gönderen Boraq - Yorumlar (0)
  5. Oy Yüzdesi: 0

    [23:32] [Medns] o zaman görüntülü sex
    [23:32] [Medns] medden inciler
    [23:32] [Saykoreis] EBENİN AMİ
    [23:32] [Rachenko] sen sprintiz yap bize
    [23:32] [Rachenko] bizde 31 çekelim
    [23:32] [Rachenko] nasıl ama
    [23:32] [Medns] ah yazabilse
    [23:32] [Saykoreis] oziyle yapar o
    [23:32] [Saykoreis] AHAHAAHHAHAHHAH
    [23:32] [Saykoreis] AHASUASHASUASSAHUASHASSAUHASUASHASUSAH
    [23:32] [Medns] evet siz gelmeyin amk
    [23:32] [Rachenko] tm sayko
    [23:32] [Saykoreis] ANANI SİKEYİM ASAHAHAHAHHAHAAHAHA
    [23:33] [Rachenko] ...
    [23:33] [Saykoreis] kanka ağır güldüm ama amk tutamadım

    Gönderen Medns - Yorumlar (0)
  6. Oy Yüzdesi: -1

    [Gebertenemre] > [17:48] [TR] [Violettabaha] @$% şaman ------ anan #!@ oç
    [Denxiz] saman bizden 24 parça catal bıcak seti kazandın götune sokarsın.
    [Cheseemak] cglnur sen 2. sınıf mı 3. sınıf mıo
    [Gebertenemre] bu mapı anan gelse yapamaz

    Gönderen Furkanov - Yorumlar (0)
  7. Oy Yüzdesi: -1

    [Messinaldoo] pro işteeeeeee messinaldoo
    [16:27] [Pettiger] noob işte messiandoo
    [16:27] [Messinaldoo] anan bi zamnlar bni gel iki kişi #!@ diyodu

    Gönderen Pettiger - Yorumlar (0)
  8. Oy Yüzdesi: -1

    [Byincici] husoline malmısın amk

    Gönderen Husolina - Yorumlar (1)
  9. Oy Yüzdesi: 0

    [Fbjanset] görünmez nasıl yapılıyor
    [Selinselinds] space ye bas
    [Furkanov] sen yap biz görmezden geliriz.

    Gönderen Furkanov - Yorumlar (4)
  10. Oy Yüzdesi: -1

    [Tesiralti] bana korku filmi söylermisiniz?
    [Napinloi] dabbe
    [Adigibisen] elcin
    [Rockkissyou] matematik sınavı

    Gönderen Rockkissyou - Yorumlar (1)
  11. Oy Yüzdesi: -1

    [Miyavw] seni bi yerden taniyomuyum ?
    [Martiile] kedi

    Gönderen Iskeletttt - Yorumlar (0)
  12. Oy Yüzdesi: -1

    < [14:52] [Sharpiepoops] Hi, this map can be permanently map? (#####)
    < [14:53] [Sharpiepoops] Hi, this map can be permanently map? (#####)
    < [14:54] [Sharpiepoops] Basini sisirdim pardon :D
    > [14:54] [EN] [Sharpiepoops] i look after

    Gönderen Matautku - Yorumlar (0)
  13. Oy Yüzdesi: -1

    [Gvguyhyug] yemedi dimi ilkokulcocuğu %#!@$% bn 6 sınıfım #!@$%# liseli

    Gönderen Ahudasda - Yorumlar (0)
  14. Oy Yüzdesi: 0

    [Wwampiree] bak sen daha küçüksün ondan birşey yapmıyorum ama birdaha büyüklerine karışma olurmu ufaklık?
    [Rockkissyou] ben lise 5-e gidiyorum.

    Gönderen Rockkissyou - Yorumlar (4)
  15. Oy Yüzdesi: -1

    < [20:48] [Minikpati] gel room survivormqq
    < [20:49] [Minikpati] arkadaşınıda al
    > [20:49] [TR] [Minikpati] neden geliyim sni sikmek için m?
    < [20:49] [Minikpati] amk yemedimi A:WDEASDFAS
    > [20:50] [TR] [Minikpati] yiyo ama yazık olur sana
    < [20:50] [Minikpati] hee bu noobların lafıdır A:WDASFSA geldin geldin gelmedin artık olanlara ben karışmam ;)
    > [20:50] [TR] [Minikpati] senden ötürü sölüom zten :)
    < [20:50] [Minikpati] gelmiyonmu?
    > [20:51] [TR] [Minikpati] bilmiyorum eğlencesine gelirim ama muse yok ve çok lag var ;)
    > [20:51] [TR] [Minikpati] mause*
    < [20:51] [Minikpati] Q:WDESA:DSA:FSA:F:WASFD:WASF:AW:DFWAS:FAWS:DFWASD:WASF:AS:DFAWS:F
    < [20:52] [Minikpati] mause yokmuş ve çok lag varmış ve eğlencesine geliyormuş a:WSRFSFDAS

    Gönderen Rockkissyou - Yorumlar (0)
  16. Bu alıntı düşük derece nedeniyle gizlenmiştir. Görmek için buraya tıklayın.
  17. Bu alıntı düşük derece nedeniyle gizlenmiştir. Görmek için buraya tıklayın.
  18. Bu alıntı düşük derece nedeniyle gizlenmiştir. Görmek için buraya tıklayın.
  19. Oy Yüzdesi: -2

    [02:48] [Wwampiree] THIS IS AKP
    [02:48] [Wwampiree] HÜLOOOOOOOOOOOOO

    Gönderen Rockkissyou - Yorumlar (0)
  20. Oy Yüzdesi: -2

    [Averenmice] annen ölsün peynir

    Gönderen Narkusxx - Yorumlar (0)
  21. Oy Yüzdesi: -2

    [Raincrowme] reco, bugün fenere koyuyor muyuz

    [Recorvert] fenerliyim

    [Angelesha] ahahahd

    Gönderen Angelesha - Yorumlar (0)
  22. Bu alıntı düşük derece nedeniyle gizlenmiştir. Görmek için buraya tıklayın.
  23. Oy Yüzdesi: -1

    [09:34] [Bingibang] lazımmıydı knk
    Peynirrrrrr *-*
    5 fare kurtararak 25 tecrübe puanı kazandınız!
    [09:34] [Bingibang] A:aD:sD.asÇas
    Matautku sayesinde 4 peynir topladık!
    Şamanınız Dakeriqu, onu takip edin!
    [09:34] [Ratmansuperm] hee 5 kişi firsti lazımdı :D

    Gönderen Matautku - Yorumlar (0)
  24. Bu alıntı düşük derece nedeniyle gizlenmiştir. Görmek için buraya tıklayın.
  25. Bu alıntı düşük derece nedeniyle gizlenmiştir. Görmek için buraya tıklayın.
  26. Oy Yüzdesi: 0

    [00:23] [Karizmaboya] nammidi nammidi mimininininininini nammidi mandini mininininimimiininin
    [00:23] [Karizmaboya] yammidi yammidi mininimi loy
    [00:23] [Karizmaboya] loy loyy

    Gönderen Karizmaboya - Yorumlar (0)
  27. Oy Yüzdesi: -1

    > [TR] [Kuuksa] geliom byby

    Gönderen Qrcun - Yorumlar (1)
  28. Oy Yüzdesi: -1

    [Rockkissyou] çamaşır yıkıyorsun
    [Rockkissyou] gözümün önünde
    Peynirrrrrr *-*
    [Rockkissyou] ağzını açıyorsun
    [Oguzhandkr] sinek kacıcak
    [Rockkissyou] sinek kaçıcak dikat etsene
    [Oguzhandkr] dikkat etsene
    Computerbad çevrimiçi oldu.
    [Rockkissyou] elindekiler
    [Rockkissyou] hepmi badem
    [Rockkissyou] bize yok zaten
    [Oguzhandkr] bize yok zaten
    [Rockkissyou] herkeze şap şap şup up şuuuup
    [Rockkissyou] bize gelincee
    [Oguzhandkr] bize gelince zırnık yok
    [Oguzhandkr] elmayı yedirir misin
    Kraejderking sayesinde 4 peynir topladık!
    Şamanınız Bydarking, onu takip edin!
    [Oguzhandkr] ben çilek muz severim
    [Rockkissyou] ben çilek muz severim
    [Mrspatron] yediririm
    [Rockkissyou] aşk adamıyım
    [Oguzhandkr] aşk adamıyım züğürt gezerim
    [Rockkissyou] yılanını boynuma
    [Rockkissyou] dolamaaa
    [Oguzhandkr] yılanını boynuma dolama
    [Oguzhandkr] http://www.youtube.com/watch?v=XP9lD0UEiEs
    [Rockkissyou] oğos harbi işsiziz bu şarkıyı bile ezberledik d:
    Sana peynir YOK! ^_^
    [Mrspatron] ne dionuz
    [Oguzhandkr] :DQER
    [Oguzhandkr] http://www.youtube.com/watch?v=XP9lD0UEiEs dinle

    Gönderen Oguzhandkr - Yorumlar (3)
  29. Oy Yüzdesi: 0

    • [18:59] [Wwampiree] Bugün bir Zayn Malik otobüse bindiğinde bazı kızlar bayılır. Kalkın, der Zayn. "Kalkın ve namaz kılın."

    Gönderen Rockkissyou - Yorumlar (1)
  30. Oy Yüzdesi: -2

    [Llpompall] odadan ayrılma kerem
    [Llpompall] Senı kızlara banlatcam değerimi bil .s.s
    [Dardanelspor] hg mod
    [Llpompall] ananın
    Llpompall çevrimdışı oldu.
    Şamanınız Saktanber, onu takip edin!
    Llpompall çevrimiçi oldu.

    Gönderen Pastamnerde - Yorumlar (0)