Çevrimiçi Moderatör Listesi

Transformice Alıntıları


En Yüksek Dereceli Alıntıları Göster Alıntı AraKendi Alıntını Gönder
  1. Oy Yüzdesi: -1

    [Edakutlu] yaw ölün yaa
    [Edakutlu] ödevlerim dolu

    Gönderen Biellatr - Yorumlar (0)
  2. Oy Yüzdesi: -1

    [Biellatr] kalasına tükürdüğümün şamanı
    [Biellatr] kalıbına*

    Gönderen Biellatr - Yorumlar (0)
  3. Oy Yüzdesi: 0

    [Biellatr] sırf meyve suyumu yerimden kalkıp koymayayım diye yudum yudum içiyorum mk.

    Gönderen Biellatr - Yorumlar (3)
  4. Oy Yüzdesi: 0

    [Manticiusta] ./ban Emokemm sebep hack
    > [TR] [Emokemm] sarıyı neyle yasıyosun
    < [Emokemm] modum ben
    < [Emokemm] hackini kapat.
    > [TR] [Emokemm] evet ama hak yemem
    < [Emokemm] sarı ile yaziyorum
    < [Emokemm] odadan gitmezsen 360 atarım.
    > [TR] [Emokemm] tamam ya

    Gönderen Manticiusta - Yorumlar (0)
  5. Oy Yüzdesi: 1

    [Finduqq] orozbu
    [Rezsafak] ne
    [Rezsafak] demek
    [Wanpiree] kötü kadın demek
    [Yedikereiki] siyah askerler ASD:SADASDsasd
    [Yedikereiki] oruspu demek: kıza aşık oluon sonra deişik bi kızla öpüşüon
    [Wanpiree] HAYIR BİR KADIN OLUYON ADAMLAR SENİ SATIN ALIP SEVİŞMEK İSTİYORLAR HER GÜN FARKLI ERKEKLERLE ÖPÜSÜYON SONRA ENST OLUP GEBERİYON
    [Wanpiree] OROZBU BU DEMEK
    [Prensesladya] malmısınız yaa
    [Wanpiree] KIZ SORDU OROSPU NE DEMEK DİE SÖYLÜYORUZ,

    Gönderen Finduqq - Yorumlar (0)
  6. Oy Yüzdesi: -1

    [Birtanemsn] mal mk
    Peynirrrrrr *-*
    [Herkesmalxd] töbe haşa
    [Biellatr] oç şami. seninle neden ikizim amk.?
    [Wspower] salak ikiz
    [Mickylate] Allah Allah :)))
    [Tahaeqqee] baban mal amk salagı
    [Herkesmalxd] ALLAH yardım etsin
    [Careberat] :D saol
    [Herkesmalxd] :D
    [Mickylate] ikizi bir yaptım afkdi

    Gönderen Biellatr - Yorumlar (0)
  7. Oy Yüzdesi: -2

    [Cenkoes] özel sekmeye gel
    [Yaprakduygu] nasıl geliniyo

    Gönderen Sezenipek - Yorumlar (0)
  8. Oy Yüzdesi: 1

    [Selinceren]Varsa şekliniz sevişmeye bekleriz .
    [Sezenipek]Soyun geliyorum.

    Gönderen Sezenipek - Yorumlar (0)
  9. Oy Yüzdesi: 0

    > [TR] [Zalimsinif] merhaba hanımefendi tanışabilirmiyiz???
    > [TR] [Zalimsinif] MERABA
    > [TR] [Zalimsinif] SW OLALIIMMI
    > [TR] [Zalimsinif] YAŞ KAÇ
    < [Zalimsinif] 10
    < [Zalimsinif] :D
    > [TR] [Zalimsinif] 10 MU EMİNMİSİİ
    < [Zalimsinif] dğlm
    > [TR] [Zalimsinif] YAŞ KAÇ
    < [Zalimsinif] 7
    > [TR] [Zalimsinif] 7 EMİNMİSİİ
    < [Zalimsinif] hayır
    > [TR] [Zalimsinif] YAŞ KAÇÇ
    < [Zalimsinif] 9
    > [TR] [Zalimsinif] EMİNMİSİİ
    < [Zalimsinif] hayır
    > [TR] [Zalimsinif] YAŞ KAÇÇ
    < [Zalimsinif] 8
    > [TR] [Zalimsinif] YA DOĞRUYU SÖYLERMİSİN
    < [Zalimsinif] 88 A:SD

    Gönderen Sezenipek - Yorumlar (0)
  10. Oy Yüzdesi: -1

    [Eylulhuda] Halloween] MOLOCERALUCA JUST WON THE JACKPOT! (149265 CANDIES) geldiyse napıcam bunu ben ?

    [Gsgksn] Amk Ya as:SDd

    Gönderen Gsgksn - Yorumlar (0)
  11. Oy Yüzdesi: -1

    > [Yedincikatt] ZAA kodunu çaldım ezik
    < [Oyga] Alıntıcı
    > [Yedincikatt] Suslan

    Gönderen Oyga - Yorumlar (0)
  12. Oy Yüzdesi: 0

    Şaman sensin! Diğerlerinin peynire ulaşmasına yardım et!
    [Messigrkem] Lazım qeqe
    [Messigrkem] :(
    [Qehenna] qeqe ne la
    [Hpehetreus] tipe bak g:D
    [Messigrkem] Kaç yaşındasın
    [Qehenna] 15
    [Messigrkem] Şaman
    [Messigrkem] Abi kekeyi nası bilmion ya
    [Messigrkem] Dioya vine de çal keke çal
    [Qehenna] türkçe konuş
    [Messigrkem] Boşver şizofren sen anca trans oyna hiçmi ostal medya takip etmion aq odunu

    Gönderen Qehenna - Yorumlar (0)
  13. Oy Yüzdesi: 0

    [Crazyybeerke] tipim güzel diyenler 1 desinnnnnnnnnnn
    [Isisssssssss] 2 .s
    [Finduqq] bok gibi diyenelrde 2yemi bassın
    [Crazyybeerke] yok basma o zaman :ÇD
    [Klmsd] 2
    [Crazyybeerke] :D
    [Finduqq] :Dsd
    [Amacbelliyou] :D

    Gönderen Finduqq - Yorumlar (0)
  14. Oy Yüzdesi: 1

    [Sowfb] Abi çok şeker ya .d
    [Sowfb] çok şeker
    [Sowfb] ya
    [Sowfb] adın ne
    [Finduqq] baklava
    [Sowfb] w:D

    Gönderen Finduqq - Yorumlar (0)
  15. Oy Yüzdesi: 1

    [Ilkem] lan saklambaçın odası neydi?
    [Biellatr] Saklanbaç*ın odası; #Hidenseek
    [Batuu] Hayır #Hidemseek
    [Bitane] Lan yanlış tarif etmeyin. Hiidenseek
    [Biellatr] Lan malmısınız, adım kadar eminim. #Hidenseek
    [Bitane] Lan Hiidenseek. Sıçarım azına ha.
    [Batuu] Hayır #Hidemseek o odnın adı.
    [Biellatr] #Hidenseek lan. Yönlendirme yanlış.
    [Bitane] Biella sıçayım azına. Gel gidelim hiidenseek'e görelim ok?
    [Batuu] Boşu boşuna gidiceniz heh. Orası #hidemseek
    [Kralmurat] Lan amk çocukları. ./module yazınca hepsi çıkıyo zaten oçlar. Başımızı şişirdiniz yeter mk.
    [Biellatr] Adam haklı dağılın.. Bu arada ben haklıymışım zaaaaaa qpq .ss

    Gönderen Biellatr - Yorumlar (2)
  16. Bu alıntı düşük derece nedeniyle gizlenmiştir. Görmek için buraya tıklayın.
  17. Oy Yüzdesi: 0

    [Noobonur] hayat bu kardeşim sen onu seversin o başkasını. Der susarım.

    Gönderen Noobonur - Yorumlar (1)
  18. Oy Yüzdesi: 1

    [Noktats] Amına koyayım sizde alıştınız 1 e hack demeyi, küfür etmeyi, torpilli demeyi lan bu oyunda hiçmi hakkı ile giren yok 1 şey için bu küfürler değermi??

    Gönderen Noktats - Yorumlar (1)
  19. Bu alıntı düşük derece nedeniyle gizlenmiştir. Görmek için buraya tıklayın.
  20. Oy Yüzdesi: -1

    > [TR] [Salihdesoza] kanka olak mı???????
    < [Salihdesoza]
    [Ggfdd] Tolga ibnesin amk -,-
    > [TR] [Salihdesoza] burdan yaz
    [Efecantopuz] Kız Sev Arnır
    3...
    FIGHT!
    < [Salihdesoza]
    > [TR] [Salihdesoza] olak?
    < [Salihdesoza]
    > [TR] [Salihdesoza] amınakoyim
    • Salihdesouza çevrimdışı oldu.

    Gönderen Iskeletttt - Yorumlar (0)
  21. Oy Yüzdesi: 0

    [Kefkentutarr] ben geldimmmmmmmmmmm
    [Kefkentutarr] :D
    [Kirlidely] geldi yine tipini ziktiğim

    Gönderen Cencell - Yorumlar (2)
  22. Oy Yüzdesi: 2

    [23:51] [Prokarizmapr] nası sonraki mapta şaman olcanızı bilonuz
    [23:52] [Kinqtrampp] :D
    [23:52] [Matautku] Bankamatiğe git orda öğreniliyor.
    [23:52] [Baypalto] nası sonraki mapta şaman olcanızı bilonuz :DD
    [23:52] [Kinqtrampp] :DD
    Kralsmsm an itibariyle «Çekici Fare» ünvanını kazandı.
    [23:52] [Kinqtrampp] gece gece güldürdünüz Allahta beni güldürsün
    [23:54] [Prokarizmapr] annem dedi yarın gideriz oley bende şaman listesine bakabilcem

    Gönderen Matautku - Yorumlar (0)
  23. Oy Yüzdesi: -1

    > [TR] [Selocanms] 300 tlyle erkeğe gidicez

    Gönderen Biseyiste - Yorumlar (2)
  24. Oy Yüzdesi: -1

    [Selocanms] kanka abime msaj attım çabk evde ol diye allah sonumu hayır etsin
    [Biseyiste] aa abim dedin de
    [Biseyiste] hasiktir
    [Biseyiste] ben ou
    [Biseyiste] onu
    [Biseyiste] balkona kitlemiştim
    [Biseyiste] unuttum

    Gönderen Tuqiiiiii - Yorumlar (2)
  25. Oy Yüzdesi: 1

    > [TR] [Tuqiiiiii] :(
    < [Tuqiiiiii] noldu
    > [TR] [Tuqiiiiii] aqlıyorum amk
    > [TR] [Tuqiiiiii] sıçmaya gittimde

    Gönderen Biseyiste - Yorumlar (2)
  26. Bu alıntı düşük derece nedeniyle gizlenmiştir. Görmek için buraya tıklayın.
  27. Bu alıntı düşük derece nedeniyle gizlenmiştir. Görmek için buraya tıklayın.
  28. Oy Yüzdesi: -1

    [Duruesra] saman geçirirmisin?

    Gönderen Biellatr - Yorumlar (0)
  29. Oy Yüzdesi: -1

    [Uakyolu] ben 23 yaşındayım ve 13 yıl oynuyorum

    Gönderen Menabonita - Yorumlar (0)
  30. Oy Yüzdesi: 2

    > [PL] [Xxyeahmanxx] evde de depresyona girilmiyoki amk
    > [PL] [Xxyeahmanxx] tam daldım uzaklara annem mandalina getiriyo

    Gönderen Bluecatgirl - Yorumlar (3)